søndag den 28. oktober 2012

Gave ideer

Hej bloggen!

Idag vil jeg lave et inndlær hvor jeg viser nogle ideer til hvad i kan ønske jeg i julegave eller fødselsdagsgave. Eller hvis du ikke kan finde ud at hvad du skal give fx. div veninde i gave:-)


Urban decays naked eller naked 2 pallette. De kan købes på beautybay.com, eller i sephora i
København, de koster ca 300 pr. stk.
Har lige selv bestilt neked palletten, glæder mig til den kommer.



Et tøjstativ. Det ser bare godt ud at have sit tøj hængende på et tøjstativ. De kan købes i fx. ikea til omkring 200 kr.


En paintpot fra MAC. En paintpot er en creme øjenskygge som man både kan bruge som øjenskygge, base og highligter. Jeg har selv en i farven bare study, den er helt fantastisk. De kan købes i salling eller magasin til 165 kr.
 En god neglelak. Her har jeg nogle fra essie's efterårs kollektion. De kan købes i Matas til 100 kr. eller på nicehair.dk til omkring 40-50 kr.
 
En akryl boks til at organisere dit makeup i så det ser super flot ud. Den jeg har her på billedet kan noglegange købes i netto til 39 kr eller i fakta til 30 kr. (uden makeup)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar