fredag den 12. oktober 2012

Get to know me

Navn: Belinda
Fødselsdag: 11 oktober
Køn: Kvinde
Øjenfarve: Brune med lidt grøn 
Hårfarve: lys brun
Højre eller venstre håndet: Højre.
De sko du går mest i: Mine grå sneakers fra h&m :-)
Det du er bange for: Slanger og højder
Din livret: Min mors mad
Din første tanke når du vågner: Kan jeg nå lige at snooze min alarm bare 5 min?
Pepsi eller cola: Cola.
Adidas eller Nike: Adidas.
Ice tea eller te: Ice Tea.
Chokolade eller vanilje: Kan egentlig ikke rigtig lide nogen af delene, men jeg siger chokolade
Synger du: Nej, eller jo engang imellem i badet, hehe
Kan du lide skolen: Ja, det skæææg.
Vil du giftes: Ja, hvis jeg finder den rette.
Kan du enes med dine forældre: Ja, det kan jeg
Sidste gang jeg drak alkohol: Dono
Gik ud og shoppede: I onsdags
Spiste sushi: Har aldrigt spist sushi??.
Bagte hjemmelavede kager: Idag, mums
Stjålet noget: Har aldrig stjålet.
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Oktober, eller december.
Hvis jeg var en dag i ugen: Det ved jeg ikke, Fredag, så skal der bare slappes max af!
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Eftermiddag 
Hvis jeg var en planet:Pluto, synes bare Pluto er et sødt navn
Hvis jeg var et dyr: Det ved jeg godt nok ikke??
Hvis jeg var en retning: Lige ud
Hvis jeg var en følelse: Varme.
Hvis jeg var en farve: Blå, eller grøn Hvis jeg var et tal: 2 tror jeg
Mad eller søvn?: Kan ikke vælge ;-(Lilla eller grøn?: grøn
Svømme eller ski?: svømme
Pizza eller salat?: Pizzaaaa
Salt eller peber?: Salt.
Kærlighed eller venner?: Kærlighed mellem venner..
Favorit farve?: Bordeaux eller mørkeblå
Film?: The notebook, A walk to remember osv..
Sko?: Synes vans og converse er fede, men har ikke selv nogle
Butik?: H&M
Sted at være?: Hjemme, eller der hvor mine venner er.
Dyr?: Kat.
Ting at gøre i din fritid?: Blogge, tage billeder, shoppe, hygge med venner og veninder 
TV show?: CSI, Special Victims Unit, Ghost wispers, osv. Synes Held og lykke Charlie er sjovt:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar